Magazyn Press oraz PSMM Monitoring & More po raz 15. publikują raport Top Marka, którego efektem jest 50 rankingów branżowych i aż 500 brandów uszeregowanych według siły marki.
W badaniu wyselekcjonowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. W każdym z sektorów wyłoniono 10 marek, o których było najwięcej wzmianek. W kolejnym etapie szczegółowo przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki, biorąc pod uwagę przyjęte wskaźniki, decydujące ostatecznie o sile brandu.
Bardzo nas cieszy, że w ostatnich latach tyle dobrego pisze się o Betard. Zarówno w kontekście naszej współpracy z żużlem jak i co raz więcej, o prefabrykacji betonowej
Wskaźniki zastosowane w badaniu „Top Marka 2022”
- Impact – dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium.
- Indeks sentymentu – współczynnik oparty na wydźwięku; odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce: im wyższy, tym lepszy.
- Siła marki – ostateczna wartość decydująca o miejscu w rankingu; jest indeksem kilku zmiennych świadczących zarówno o liczbie kontaktów odbiorców z marką, jak i jakościowej ocenie komunikatu.
Więcej o raporcie Top Marka na https://topmarka.eu/top-marka-2022.html